pátek 8. července 2011

Menu č.1

Psát na blog příspěvky není jen tak. Ne že bych to dělala s nechutí, ale chvíli času to zabere a když se mi pak minulý týden sám od sebe vypnul počítač, a já zrovna nejsem ten typ co by ukládal články průběžně, zuřila jsem zlostí. Dlouhý článek, jenž mě tolik natrápil, ale byla jsem na něj hrdá. Už bohužel není, takže se nemůže nikdo dozvědět o jeho kvalitách. Radši jsem odešla z místosti a svoji zlost zajedla dobrým jídlem, jinak bych se dost možná rozzuřila natolik, že by můj notebook nemusel vydržet :)
Rada pro příště, i když dnes se vyjimečne nevztahuje ke gastronomii, zní jednoduše. Ctrl+S !!

Ráda připravuji večeře o dvou až třech chodech. Je to takové příjemné zakončení dne. Všichni se sejdou u stolu a můžou si v klidu vychutnat jídlo, strávit čas s rodinou a chvíli vypnout a nemyslet na okolní svět. I když v mém případě to je spíš snem než realitou. Jednou až budu mít vlastní rodinu se toho dočkám!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předkrm:
Rucolový salát s kuřecím medailonkem a hoblinami parmazánu

Hlavní chod:
Kuřecí polpettone s riccotou a pečený brambor

Dezert:
Třešnička na dortu
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 
Rucolový salát s kuřecím medailonkem a hoblinami parmazánu


Kuřecí polpettone s riccotou a pečený brambor